Onko sinulla ongelmia Hyrrän käytössä?
22.06.2017
Mikäli sinulla on vaikeuksia päästä Hyrrään tai se ei toimi normaalisti, varmista seuraavat asiat:
- Katso-tunnisteet passivoituvat, mikäli et ole käyttänyt niitä 6 kk sisällä (Hyrrän käyttö ei pidä tunnuksia aktiivisena). Mikäli et pääse kirjautumaan Hyrrään organisaatiosi nimissä, mene sivulle https://yritys.tunnistus.fi/ ja klikkaa kohtaa "salasanat ja lukkiutunut tunniste". Jatka ohjeiden mukaan, jotta saat katso-tunnisteesi aktivoitua.
- Älä käytä IE-selainta, koska se ei ole yhteensopiva Hyrrän kanssa.
- Tyhjennä selaimen välimuisti ja käytä yksityistä ikkunaa (Chromessa incognito-ikkuna, Mozillassa yksityinen-ikkuna).
- Kokeile painaa F5-nappia.
- Lisää ohjeita löydät www.ruokavirasto.fi/hyrra -sivustolta.
Mikäli nämäkään toimenpiteet eivät auta, kysy neuvoa Leader-toimistolta.